Var har denna dag tagit vägen...

Goo kväll!!

Sitter just nu och tittar på klockan och undrar vart tiden har tagit vägen idag??
Hmm låt mig tänka.... Först jobbade jag 7.30-16.30 kom iväg från jobbet sent pga personalmöte fick ringa till dagis 17.30 stod på parkeringen och fick säga att jag lämnar Götene nu.Vid den tiden skulle jag varit på dagis. Hämtade Filip 17.55 puh. Hem,kollade post m.m . Grillade korv,vi åt vid 19.30. Sen satte jag mig och började planera fritids och dagistider för sommaren medans jag förhörde Simon på minustabell 3 ggr och så fick han läsa sin läsläxa. Sen var det dags att natta pojkarna och nu ska jag gå ut och hämta tvätten och sen sjunka ner i fåtöljen med en kopp kaffe innan läggdags.

Jobbar extra imorgon.

Godnatt allihop ♥        


                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0