Undrar hur trött en människa kan bli egentligen??

Har varit på föräldramöte i skolan ikväll nu det var intressant men jag trodde att det aldrig skulle ta slut.
Jag satt där på den där hårda stolen och vred och vände mig och tröttare blev jag.

Nu ska jag ta en kopp kaffe med gubben,var inne i stan idag och bla köpte en ny arbetstelefon som han sitter och leker med just nu. Och det irreterande är att det piper så fort han trycker på knapparna, jag påpekande detta när jag kom hem nu ikväll  men han har än inte tagit bort ljudet,men nu ska det bort (haha).

Ha en fortsatt trevlig kväll och sweet dreams

Love♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fin blogg du fått!

2009-04-16 @ 08:30:01
URL: http://cassis24.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0