Söndagmorgon!!

Ååå god morgon allihop. Då var det Söndag idag,härligt med vilodag. Idag ska jag inte göra många knop,tvätta lite kanske riva lite i rabatterna annars tar jag det imorgon.

Igår var Tomas ena broder och hans familj här,det busades bland kusinerna och det grillades i det varma vårvädret.
Härligt, härligt.....

Tomas har redan stuckit ut och håller på att så det sista,barnen har tagit sina cyklar och cyklat dit.
Har precis pratat med Caroline,och anmält hur många som kommer på hennes konfirmation.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och gå ut och sätta mig lite..





Vad ska ni göra idag???

Kramkram♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Noah är idag feberfri, så vi ska nu gå ut för första gången sedan i torsdags. Ska bli riktigt skönt. Hoppas att ni får en härlig söndag! kram kram

2009-04-26 @ 10:24:53
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ja jag blev himla nöjd faktiskt :D

2009-04-26 @ 20:08:12
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0